Frakt og forsendelse
Pakke i postkassen har status som levert, men jeg har ikke mottatt pakken.
Pakken din er registrert som levert og du ikke har mottatt den. Dette er selvfølgelig frustrerende, og vi vil hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd.
1. Fikk du hentekode av posten i de påfølgende 1-2 virkedager (man-fre) etter at pakken ble registrert som levert? Noen ganger er pakken registrert som levert og tatt til et hentested av sjåføren (plassmangel i postkasse, finner ikke postkassen, etc.).
2. Har du spurt naboen? Avhengig av bosituasjon skjer det at posten leverer i feil postkasse eller på feil dør og i de fleste lignende tilfeller er det dette som har skjedd
3. Om du ikke har fått hentekode eller naboen har den innen de første tre virkedagene etter at pakken ble registrert levert, ber vi deg ta kontakt med oss på nytt.
Hvordan sporer jeg en forsendelse?
Når vi fullfører din ordre får du en epost med begreftelse. I denne eposten er det en lenke til å spore pakken.
Hvor lang tid tar det før ordren sendes?
Hvor lang tid vi bruker på å behandle ordren avhenger litt av hva som er bestilt og når det er bestilt. Ikke all kaffe er ferdig brent og noen ganger må vi produsere mer for å kunne levere din ordre. Vår viktigste produksjonsdag er typisk på tirsdag med påfølgende pakking av ordre på onsdag. På selve produksjonsdagen er det dessuten litte fullføring av ordre da det meste av tiden går til å brenne kaffe. Vi ferdigstiller altså din ordre fra samme dag (eller påfølgende hverdag) eller etter et par dager. Drøyer det lenger, gi oss gjerne en beskjed.
Legg igjen en kommentar under med ditt spørsmål, så er det mulig vi legger til dette med svar på denne siden.