FAQ – Ofte stilte spørsmål

Frakt og forsendelse

Pakken din er registrert som levert og du ikke har mottatt den. Dette er selvfølgelig frustrerende, og vi vil hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd.

1. Fikk du hentekode av posten i de påfølgende 1-2 virkedager (man-fre) etter at pakken ble registrert som levert? Noen ganger er pakken registrert som levert og tatt til et hentested av sjåføren (plassmangel i postkasse, finner ikke postkassen, etc.). 

 

2. Har du spurt naboen? Avhengig av bosituasjon skjer det at posten leverer i feil postkasse eller på feil dør og i de fleste lignende tilfeller er det dette som har skjedd

 

3. Om du ikke har fått hentekode eller naboen har den innen de første tre virkedagene etter at pakken ble registrert levert, ber vi deg ta kontakt med oss på nytt.

Når vi fullfører din ordre får du en epost med begreftelse. I denne eposten er det en lenke til å spore pakken. 

Hvor lang tid vi bruker på å behandle ordren avhenger litt av hva som er bestilt og når det er bestilt. Ikke all kaffe er ferdig brent og noen ganger må vi produsere mer for å kunne levere din ordre. Vår viktigste produksjonsdag er typisk på tirsdag med påfølgende pakking av ordre på onsdag.  På selve produksjonsdagen er det dessuten litte fullføring av ordre da det meste av tiden går til å brenne kaffe.  Vi ferdigstiller altså din ordre fra samme dag (eller påfølgende hverdag) eller etter et par dager. Drøyer det lenger, gi oss gjerne en beskjed. 

Returadressen finner du i bunnen på LIPPE.no

Returner varen med angreskjema med referanse til opprinnelig ordre. 

Dersom varen er inntakt i henhold til kravene til angrerett, returnerer du denne. Bestill den varen du ønsker å bytte til på ordinær måte. Vi refunderer beløpet til den returnerte varen så snart returen er akseptert. 

Service på maskiner

Servicen registres før innlevering på Service

Så langt det er mulig bør du selv innlevere maskinen. Mange maskiner ødelegges i transport.

Maskinen pakkes i en solid pappeske. Det skal være 10 cm på alle sider, rundt hele maskinen som brukes til isolasjon og polstring. Maskiner som ødelegges i transport har ikke LIPPE ansvar for. 

Adresse finner du i bunnen på LIPPE.no

Legg igjen en kommentar under med ditt spørsmål, så er det mulig vi legger til dette med svar på denne siden. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *