Frakt og forsendelse
Pakke i postkassen har status som levert, men jeg har ikke mottatt pakken.
Pakken din er registrert som levert og du ikke har mottatt den. Dette er selvfølgelig frustrerende, og vi vil hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd.
1. Fikk du hentekode av posten i de påfølgende 1-2 virkedager (man-fre) etter at pakken ble registrert som levert? Noen ganger er pakken registrert som levert og tatt til et hentested av sjåføren (plassmangel i postkasse, finner ikke postkassen, etc.).
2. Har du spurt naboen? Avhengig av bosituasjon skjer det at posten leverer i feil postkasse eller på feil dør og i de fleste lignende tilfeller er det dette som har skjedd
3. Om du ikke har fått hentekode eller naboen har den innen de første tre virkedagene etter at pakken ble registrert levert, ber vi deg ta kontakt med oss på nytt.
Hvordan sporer jeg en forsendelse?
Når vi fullfører din ordre får du en epost med begreftelse. I denne eposten er det en lenke til å spore pakken.
Hvor lang tid tar det før ordren sendes?
Hvor lang tid vi bruker på å behandle ordren avhenger litt av hva som er bestilt og når det er bestilt. Ikke all kaffe er ferdig brent og noen ganger må vi produsere mer for å kunne levere din ordre. Vår viktigste produksjonsdag er typisk på tirsdag med påfølgende pakking av ordre på onsdag. På selve produksjonsdagen er det dessuten litte fullføring av ordre da det meste av tiden går til å brenne kaffe. Vi ferdigstiller altså din ordre fra samme dag (eller påfølgende hverdag) eller etter et par dager. Drøyer det lenger, gi oss gjerne en beskjed.
Hva er returadressen?
Returadressen finner du i bunnen på LIPPE.no
Hvordan angrer jeg på en ordre eller produkt?
Returner varen med angreskjema med referanse til opprinnelig ordre.
Hvordan bytter jeg en vare?
Dersom varen er inntakt i henhold til kravene til angrerett, returnerer du denne. Bestill den varen du ønsker å bytte til på ordinær måte. Vi refunderer beløpet til den returnerte varen så snart returen er akseptert.
Service på maskiner
Hvordan registrerer jeg en service?
Servicen registres før innlevering på Service
Hvordan emballeres maskiner som sendes?
Så langt det er mulig bør du selv innlevere maskinen. Mange maskiner ødelegges i transport.
Maskinen pakkes i en solid pappeske. Det skal være 10 cm på alle sider, rundt hele maskinen som brukes til isolasjon og polstring. Maskiner som ødelegges i transport har ikke LIPPE ansvar for.
Hvor leveres maskiner på service?
Adresse finner du i bunnen på LIPPE.no
Legg igjen en kommentar under med ditt spørsmål, så er det mulig vi legger til dette med svar på denne siden.